Varannan vecka med Tim

Familj Träning Livet

Träning med vänner

Publicerad 2015-03-18 11:53:40 i Allmänt,

Hur länge kan man kalla ett gym för "det nya gymmet"? Hur som helst så testade jag massive performance med Viktor och Niklas. Ett riktigt fint gym med öppna ytor som ger en extra kämparglöd! :) 


Vi körde även detta som vi hitta på en vägg. Sjukt jobbigt eftersom vi körde övningarna eftervarandra så man var ju heeeelt slut!!


Niklas the strongman! Vi körde lite nya övningar för oss. Sjukt roligt att lyfta stenar! :) 



Vi testade även dena roliga leksak, man springer och puttar den framför sig. Galet jobbigt i benen! 

Jaa, vad ska man skriva ^^välte däck :D

Kommer inte ihåg vad det hette men roligt o jobbigt var det!!

Avslutar med denna bild och att jag blivit duktig på att gå på händer ! (Y) 

Massive performance var ett väldigt roligt gym som hade en del strongman övningar. Tanken är att vi ska träna där en gång i månaden, ser fram emot det! :-D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tim Persson

Heej! Som ni säkert förstår på namnet är jag en ensamstående pappa som har mitt underbara barn Nicolas varannan vecka. I min blogg kommer ni få läsa vad vi hittar på de veckor han är hos mig men även vad jag gör de dagar jag inte har honom. Är väldigt träningsintresserad, parkour, gym, fotboll, allt som har med rörelse att göra. Är i övrigt väldigt kreativ så enjoy my blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela