Varannan vecka med Tim

Familj Träning Livet

Torsdag!

Publicerad 2015-03-05 22:34:34 i Allmänt,


Jag hämta Nicolas kl 4 på dagis i dag och sedan begav vi oss till Viktor o Niklas i Lund för att äta gott o se Ninjawarriors! :) Lite gnällig var han allt i bilen men det gick bra ändå :D väl framme så visade det sig att Oscar också var där, trevligt att se alla dessa kompisar igen! Nicolas var lite blyg i början, men det släppte rätt snabbt. Vi laga middag, snacka, lekte o så :) 


Nicolas på väg till lägenheten och är allmänt busig!

Blev dock inte mycket tittande på Ninjawarrior (var typ bara jag som ville se det) så blev att vi sappade på tv:n lite i stället. Meeeen det gjorde inget för då kan jag kolla mitt program på play en annan dag och sitta och skrika o heja för mig själv!! :D blir helt inne i det ibland ^^

Vi körde hem runt halv 10 och nu ligger lillcoolingen och sover och det ska jag med göra nu :) Såå Goodnatt på er alla där ute, sov gott och hoppas ni haft en underbar torsdag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tim Persson

Heej! Som ni säkert förstår på namnet är jag en ensamstående pappa som har mitt underbara barn Nicolas varannan vecka. I min blogg kommer ni få läsa vad vi hittar på de veckor han är hos mig men även vad jag gör de dagar jag inte har honom. Är väldigt träningsintresserad, parkour, gym, fotboll, allt som har med rörelse att göra. Är i övrigt väldigt kreativ så enjoy my blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela