Varannan vecka med Tim

Familj Träning Livet

Fredag - ett foto i timmen!

Publicerad 2015-03-20 22:28:29 i Allmänt,

Såg detta på min kompis Matildas blogg, så tänkte jag också skulle göra det! Så här kan en fredag se ut för mig och Nicolas! :)

Frukost 

Hjälper till innan vi beger oss till dagis

Lämnar Nicolas på dagis

Gym, 105 kg marklyft! Nytt personligt rekord :D Gillar egentligen inte att göra annat än att plugga när jag har Nicolas på dagis men eftersom jag har honom på heltid (5 veckor) så känns det ändå okej :)


Gymmat klart

Pluggar

Lunch och plugg

Blev väldigt mätt så var tvungen att lägga mig ner


Hängde tvätt


Hämta Nicolas på dagis


Vi åt lite mellanmål


Nicolas hjälper till med disken 

Middag med familjen

Vi busade i sängen


Hämtar min storebror i Lund som hälsar på (bor i Stockholm) 


Säger nu godnatt! Godnattpuss till er alla, ha det bra :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tim Persson

Heej! Som ni säkert förstår på namnet är jag en ensamstående pappa som har mitt underbara barn Nicolas varannan vecka. I min blogg kommer ni få läsa vad vi hittar på de veckor han är hos mig men även vad jag gör de dagar jag inte har honom. Är väldigt träningsintresserad, parkour, gym, fotboll, allt som har med rörelse att göra. Är i övrigt väldigt kreativ så enjoy my blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela