Varannan vecka med Tim

Familj Träning Livet

En dag på stranden!

Publicerad 2015-03-10 12:58:00 i Allmänt,

Som rubriken lyder var Nicolas, jag och storebror vid havet i söndags. Didrik (storebror) skulle springa en runda men Nicolas och jag fick sällskap av Jessica och hennes dotter Alicia! :) En mycket trevlig, solig och blåsig dag! Jessica tog även en del bilder på mig och Nicolas, de blev riktigt bra tycker jag :) såå jag tänkte dela en del av bilderna med er, Enjoy!! :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åhh vad jag saknar att bo i Ystad, saknar att ha så nära till havet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tim Persson

Heej! Som ni säkert förstår på namnet är jag en ensamstående pappa som har mitt underbara barn Nicolas varannan vecka. I min blogg kommer ni få läsa vad vi hittar på de veckor han är hos mig men även vad jag gör de dagar jag inte har honom. Är väldigt träningsintresserad, parkour, gym, fotboll, allt som har med rörelse att göra. Är i övrigt väldigt kreativ så enjoy my blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela