Varannan vecka med Tim

Familj Träning Livet

Denna dag

Publicerad 2015-03-18 21:28:33 i Allmänt,

Det känns som vi hunnit med en hel del i dag! 

Två galna benträningspass
Sprang upp för denna backe fem gånger, kändes såå sjukt mycket i benen! Hann även med ett benpass på gymmet :) tror benen kommer vika sig när jag går i trappan i morgon ^^ haha

Hann även plugga lite när Nicolas var på dagis (Y) 

Mini chef! 


Proteinchok!! Testade att göra en paj på proteinpulver i stället för mjöl, blev helt okej! Lite torrare än vanligt men ändå goooott! :) 


Gammal bild, men blev lite legolek innan läggdags :) 

Nu sover Nicolas och jag är med riktigt trött så säger nu godnatt :D Sov gott alla! 

Kommentarer

Postat av: ida waistedt

Publicerad 2015-03-19 19:41:32

Nä men aaww vad söt !

Svar: Tack Ida, visst är han! :)
Tim Persson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tim Persson

Heej! Som ni säkert förstår på namnet är jag en ensamstående pappa som har mitt underbara barn Nicolas varannan vecka. I min blogg kommer ni få läsa vad vi hittar på de veckor han är hos mig men även vad jag gör de dagar jag inte har honom. Är väldigt träningsintresserad, parkour, gym, fotboll, allt som har med rörelse att göra. Är i övrigt väldigt kreativ så enjoy my blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela