Varannan vecka med Tim

Familj Träning Livet

5 min/km, jag jagar dig!!

Publicerad 2015-03-06 18:15:36 i Allmänt,

Träningsverk i heeeela kroppen! Tycker det är rätt skönt att ha fast nu är det liiiite för mycket. Sätter jag mig på golvet för att leka med Nicolas vill jag gärna sitta kvar i samma ställning, det vill ju inte han att jag ska, stackarn som sliter och hoppar på mig. haha :) 

Jag sprang en runda på 4,37 km. Andra km kändes bäst och den höll jag under 5 min/km, Yeeeeh! Fast sen kom en backe och det tog all kraft ur mig. Låg nästan på 6 min/km "/ Mina ben var helt slut sedan jag kötta dom på gymmet för någon dag sedan men jag sprang hela och kämpa på trots slutkörda ben så jag är nöjd! :) 
Skaaa under 5 min/km!!

Vägen i skogen var rätt lerig men bra träning till Toughest som ska vara rätt lerig har jag hört! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tim Persson

Heej! Som ni säkert förstår på namnet är jag en ensamstående pappa som har mitt underbara barn Nicolas varannan vecka. I min blogg kommer ni få läsa vad vi hittar på de veckor han är hos mig men även vad jag gör de dagar jag inte har honom. Är väldigt träningsintresserad, parkour, gym, fotboll, allt som har med rörelse att göra. Är i övrigt väldigt kreativ så enjoy my blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela