Varannan vecka med Tim

Familj Träning Livet

Nicolas längtan!

Publicerad 2015-04-20 13:22:30 i Allmänt,

I dag är en sån dag då jag saknar lille Nicolas! Jobbade lite där ute i det fina vädret och såg alla traktorer som vi leker med i stenhögen här hemma. Lämnade honom i går och en hel vecka kvar innan vi kan busa igen "/ men men, här kommer lite bilder på världens sötaste kille! :D 
mini kocken, tror det var sjömansbiff vi laga :) 

Vi besökte Viktor och Niklas så blev legolek :) 

Massa lego!

Nicolas in action ;) 1 kg, 2 kg var lite för tungt ^^ söta killen!! 

Dålig kvalitet på bilden men tycker den är så söt :D 

En favoritlek som går mycket är gladiatorerna! Sjukt roligt tycker vi båda :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tim Persson

Heej! Som ni säkert förstår på namnet är jag en ensamstående pappa som har mitt underbara barn Nicolas varannan vecka. I min blogg kommer ni få läsa vad vi hittar på de veckor han är hos mig men även vad jag gör de dagar jag inte har honom. Är väldigt träningsintresserad, parkour, gym, fotboll, allt som har med rörelse att göra. Är i övrigt väldigt kreativ så enjoy my blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela