Varannan vecka med Tim

Familj Träning Livet

Lite allt möjligt

Publicerad 2015-04-12 17:05:52 i Allmänt,

Var ett tag sedan jag skrev så här kommer lite bilder o text om vad vi hittat på! :) 

Vi har varit och handlat :) duktig kille som gillar att dra korgen! 

Cool kille med händerna i fickorna! 

Vi har övningskört lite :) måste börja i tid!!

Vi städade även bilen! (Y)

Japp, badat har vi med gjort!


Bakning :) 

I går (lördag) var jag på 25 års fest hos Conny! Mycket trevligt :) presenten blev kakor o en bil med texten CCDesign som är hans "företag". (Sök CCDesign på fb så kan ni läsa mer). Kommer lite bilder från festen här under! 


Kände inte så många på festen så Jessica följde med! :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-12 17:25:44

Haha det förklarade alla bilar vid gamla skolan i äsperöd 😂 körde förbi där två gånger och såg vinnas bil. Tänke "hmm undras tros vad som gör där?!" Nu fick jag svaret :)

Svar: Haha aa 25 års fest i den gamla byggnaden :-)
Tim Persson

Postat av: Karro

Publicerad 2015-04-12 17:26:45

Btw, den anonyma människan som kommenterade precis vad jag, karro xD

Svar: Haha aa förstod det på ditt sätt att skriva :-P
Tim Persson

Postat av: Karro

Publicerad 2015-04-12 17:26:46

Btw, den anonyma människan som kommenterade precis vad jag, karro xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tim Persson

Heej! Som ni säkert förstår på namnet är jag en ensamstående pappa som har mitt underbara barn Nicolas varannan vecka. I min blogg kommer ni få läsa vad vi hittar på de veckor han är hos mig men även vad jag gör de dagar jag inte har honom. Är väldigt träningsintresserad, parkour, gym, fotboll, allt som har med rörelse att göra. Är i övrigt väldigt kreativ så enjoy my blogg!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela